V tednu med 4. 12. 2017 in 8. 12. 2017, so se učenci 8. razreda udeležili šole v naravi v CŠOD Gorenje, Zreče.

1. dan:

Po kratki vožnji smo prispeli v zasneženo vas Gorenje pri Zrečah. Ko smo stopili iz avtobusa, nas je kljub mrazu prevzela prelepa pokrajina. Najprej smo si ogledali in uredili sobe. Upravnik doma nas je seznanil s hišnim redom. Sledila je kratka predstavitev doma in prvo skupno kosilo. V prostem času smo igrali nogomet in namizni tenis ali prijetno klepetali. Popoldan smo šli na pohod do tipične pohorske hiše in si ogledali vas Gorenje. Sledila je večerja, pisanje dnevnika in nočni pohod z lučkami. Ob desetih so se luči v sobah ugasnile, vendar še kar nekaj časa nismo zaspali. 🙂

2. dan:

Ob sedmih smo se prebudili v sončno jutro, nekateri še zelo zaspani, in se odpravili na kratko jutranje razgibavanje na prostem. Po zajtrku je sledilo pospravljanje in ocenjevanje sob. Vse sobe so bile lepo pospravljene. Tudi današnji dopoldan  smo preživeli zunaj, spoznavali smo zelišča in se pogovarjali o njihovi uporabi. Po dobrem kosilu smo počivali, popoldan pa ustvarjali za šolski bazar. V prostem času smo igrali družabne igre. Zvečer smo se preizkusili v izvajanju cirkuških trikov.

3. dan:

Današnji dan se je začel sladko, saj nas je ponoči obiskal Miklavž in nam prinesel sladko presenečenje. Nato smo odšli na jutranjo rekreacijo v naravi in občudovali sončni vzhod. Dopoldne smo preživeli na snegu, izvedeli veliko novega o življenjski pestrosti in seveda našli čas za kepanje. Za malico so nas pričakali parklji. Popoldan smo se učili varnega plezanja po steni. Tudi tisti, ki jih je bilo sprva strah, so se opogumili in se povzpeli tudi do 11 metrov visoko. Pred spanjem smo se pogovarjali, gledali televizijo in malce divjali. 🙂

4. dan:

Večina nas je s težavo vstala, vendar nas je jutranja telovadba popolnoma prebudila. Kot vedno je današnje ocenjevanje sob potrdilo, da znamo poskrbeti za red in čistočo. Po zajtrku smo odšli na orientacijski pohod. Tokrat je bilo nekoliko težje, saj so se učenci in učenke razdelili v pet skupin. Vsaka skupina je dobila kompas, navodila za pot in naloge. Po dobri uri hoje so se vrnile štiri skupine, peta skupina je malce skrenila s poti, a se nasmejano vrnila v dom, kjer smo jih ostali že nestrpno pričakovali. Program smo nadaljevali s tekom na smučeh. Tudi učiteljici sva se tako zavzeto učili teka na smučeh, da nisva imeli časa narediti niti ene fotografije. Čeprav so nas zimske radosti utrudile (brez padcev seveda ni šlo), smo se po kosilu lotili streljanja z lokom. Kljub temu, da je vsem šlo zelo dobro, je na koncu zmagal najboljši. Zvečer smo si ogledali krajši program, ki so ga pripravili učenci. Že priprave nanj so bile zelo zabavne, zato je bilo veliko smeha. Slik žal tudi tokrat ne bo, naj ostane tole med nami. Kar se zgodi v šoli v naravi, ostane v šoli v naravi…

5. dan:

Naš zadnji dan se je začel vetrovno, na srečo ne hladno. Pospravili smo sobe, učitelj Grega nas je pohvalil, saj smo lepo skrbeli za šolski inventar. Po zajtrku smo se lotili naše zadnje aktivnosti. Učenci so v orientacijskem teku strnili znanje, ki so ga pridobili v zadnjih dneh. Tokrat seveda za oceno. Ocenjevali so se znanje, hitrost, spretnost in ekipni duh. Učitelji so nam podelili priznanja za najboljšo skupino in najlepše pospravljeno sobo. Zahvalili smo se vsem učiteljem Snežani, Nadi, Danici, Gregu in vodji doma Emilu, s katerimi smo preživeli prijeten teden in kuharicam, ki so nas razvajale z odlično hrano.

Spremljevalki: Andreja Žvajker in Špela Sedič

Slike so na voljo v galeriji.